![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
God afton, här kommer den så lovade Betan över loket, hoppas han kommer till användning.
Alla åsikter tages emot tacksamt, hälst konsertiv kritik : ![]() https://www.mediafire.com/file/n4xv8...j__rn.cdp/file https://www.mediafire.com/file/7cj1y...n+dep.cdp/file |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Loket fungerar för mig i Trainz new era men inte i Trainz 19. Kan inte hitta felet.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det låter konstigt, jag själv har 2019 och där är det inga fel, om du kollar i Manage Content och kollar över fel och varningar kanske den säger vad det är där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har inte testat i Tane, bara installerat i TRS2019.
Fick detta fel på ett tillbehör till loket (invisible bogey). Där texturerna inte är öppnade och att det är en pm-fil. Har öppnat upp texturerna med PEVSoft Images2TGA och ändrat pm-filen till im-fil med PEVSoft PM2IM. Då fick jag igång loket i TRS2019. Märkligt fel. Då det inte borde fungera i varken Tane eller TRS2019. Här kommer i.a.f. bogeyn som jag har fixat till och jag hoppas att loket hoppar igång för er andra.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hos mig fungerade loket fint, utan några problem med invisible bogie.
![]() Väldetaljerat lok! Det enda jag märkte på en kort svängom med den är att kolvstången är lite kort, så den sticker ut utanför cylindern i sitt bakersta läge. ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Okej det låter underligt... Men tack Bengan du fixade tillen lösning på den
![]() Tack Korvtiger försöker se till att få med alla nitar ![]() Men tack det är oxå en bra lösning för att få bukt med beskymret! hehehe oups ja tack ska se till att åtgärda det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Tack Bengan, nu fungerar loket.
![]() |
Taggar |
891mm |