![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
I din gamla dator har du alla tåg och scenarion. Tåg finnes i Assets och scenarion i Content. Det gör du i utforskaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]() Citat:
Railworks-filer mappen är min "egen" (här har jag alla downloads mm) med men Railworks mappen kanske Steam lägger upp själv på nytt i nya datorn vid uppstart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Allt innehåll finns i steamapps\common\railworks. Där har du mapparna Assets (alla objekt/tåg m.m.) och Content (rutter och scenarion).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
SteamApps filen är inte att leka med, hållit på nu i timmar med kopiering....till NASen, sen går det lite fortare tillbaka men ändå
![]() 175000 filer! Men min överföringshastighet är bedrövlig- vad beror det på (routern?) Trådat nät Senast redigerad av Akki den 2021-05-06 klockan 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |