![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Skitsnyggt är det, men också svindyrt!
Nu hör ju inte detta hemma i landskapsdesign direkt men eftersom ämnet kom upp känner jag mig "tvungen" att skriva en del av de tankar som har funnits under skalpen ett bra tag. Så ber om ursäkt i förväg. Citat:
Den dealen som Jockes pratar om var bättre än det som finns som standard, men var ett specialerbjudande för något år sedan. Annars är det så att om man inte köper TRS22 separat så försvinner det inklusive allt det andra som man har betalt för när man slutar betala för Trainz+. Det innebär ju att TRS22 utan Trainz+ "bara" är T:ANE 3.0 och om man tar Trainz+ så betalar man för samma program igen och igen och igen... Att kalla det för en prenumeration är att ta i, snarare leasing. Tyvärr så tycker inte jag att det är värt pengarna hur bra det än är! Ber om ursäkt igen för att ha klivit in vid sidan om ämnestråden. mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
|
![]() |
![]() |