![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Hectorrail's Vectron lok 243 218-0.
Alla dependencies/tillbehör till loket finns på DLS, förutom bogey & panto, som finns i bifogad cdp-fil. Och loket får ni hämta HÄR. Creeds and big thanks to Smejki & CJ187. ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
En ny version av loket, nu med rätt märkning 243 118 (vet inte vart jag fick 218 ifrån, Hector har inga Vectronlok med så höga nummer
![]() ![]() Sen har jag fixat så att lokföraren (Driver) syns i hytten, dessutom har jag fixat div texture missar (ny tak texture, tagit bort en massa "skit"-märkningar som aldrig skulle ha varit med från början ![]() Loket kan laddas ner HÄR. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Dum fråga säkert. Men vad är DLS? Rätt sugen på det här loket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
DLS = Download Station
https://www.auran.com/DLS/?_gl=1*1wi...zEwNS42MC4wLjA. Tror inte många använder det längre, då man kommer åt DLS via CMP i spelet nu förtiden.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |