![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Egonrow, Jockes och alla!
"Benslands president" har kommit igång igen. Jag har inte varit aktiv sedan ett par år nu så därför är detta ett väldigt sent svar, förlåt. Tråkigt att höra att Bensland strular. Tyvärr kan jag inte hjälpa till längre, därför att jag har lagt Bensland till arkivet. Arbetar inte längre på Bensland och har inga planer på att uppdatera eller arbeta mera på Bensland. Så med det sagt, jag tackar er alla för visat intresse och för alla lovord som spridits om Bensland. Men nu vill jag gå vidare och ska bygga på en ny ögrupp. Den har fått namnet CARLSLAND och är ungefär samma som Bensland, men öarna är mindre och flera istället. Jag tänker satsa mer på järnväg och har inget flygbolag på öarna. Istället kan det bli någon, eller några, busslinjer som korsar vägnätet och samarbetar med järnvägen. Så i framtiden - CARLSLAND - blir mitt nya projekt. Än en gång - tack och adjöss Bensland. Hälsningar Benkegbg i Fort McMurray, Kanada.