|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-30, 10:31 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
aktivitetsproblem!
Jag har gjort en aktivitet med ett X2000-tåg på KMJ, enligt guiden på MSTS-akuten. Men när jag startar altiviteten står det att den är slut! Den tar slut efter en sekund! Vad ska jag göra?? [?][?]
/Axel |
|
2003-03-30, 13:42 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Kolla hur du har ställt "duration time" i activity editor (finns uppe till höger) i AE huvudmeny.
/ Dalle |
2003-03-30, 16:28 | #3 | |
Guest
|
Citat:
avgd: kan du specifisera lite noggrannare vad exakt det står i meddelandet? Kontrollera även att du har angett stopp vid stationer. Player service > kryssa i stationerna längst ner på skärmen som du vill att tåget ska stanna vid. Kryssar du itne i någon av dessa, tror jag att det finns en liten risk att Train Simulator "ser" att du har stannat vid alla tilltänkta stationer och därför ger detta meddelande. Återkom om problemen kvarstår. ____________________ / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitetsproblem i KMJ | TobbeN | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-07-30 11:16 |