![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inte för att jag är bra på att dra historier och jag är nog inget vidare på att skriva dom heller, men jag gör ett försök.
Det var en svensk och en norrman som satt på krogen och svingade ett par pilsner. Dom satt och pratade om allt möjligt och skröt för varandra. Till slut kom dom in på sina fruntimmer och började diskutera om vem som hade dummast gumma. Svensken sa. Jag måste ha världens dummaste gumma. Vi köpte ett gammalt torp långt in i skogen och gumman skulle inreda huset. Hon köpte ny kyl och frys, spis, tvättmaskin och dammsugare m.m. och torpet är inte ens utrustat med el. Så hon måste vara den mest korkade av våra fruar, sa svensken. Jaja, sa norrmannen. Hon måste vara helkorkad, men min fru slår hon inte. När min fru skulle åka till Kreta med sina vänninor. Så packade hon ner ett 12 pack kondomer i resväskan och hon som inte ens har någon snopp. Bengan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Roliga bilder? | Lasse Eldare | Off-topic | 28 | 2003-10-23 17:41 |
Roliga skyltar | Jonte | Off-topic | 0 | 2003-08-15 23:07 |
Roliga katter :-) | Hawk | Off-topic | 10 | 2003-05-28 00:19 |
Roliga kommentarer om hemmabyggen=) | Pson | Off-topic | 7 | 2002-09-09 20:44 |