|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-25, 03:01 | #1 |
Medlem
|
Efterlysning [finns det flera versioner av MSTS?]
Hej !
Jag undrar vilken MSTS man skall köpa för jag såg i en butik att det fanns olika MSTS program som man kunnde köpa. Är de olika ver eller man kan köpa vilken som hällst eller man måste köpa dom i en viss ordning? Eller finns det som TRAINZ ett som är det största som det finns allt med i? Nu kör jag UTC men vill testa MSTS. m.v.h. Arne |
|
2003-04-25, 03:12 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Det finns bara ett MSTS. Visserligen har en uppdatering skett, men det du köper över disk är då förmodligen den senaste version. Om det skulle vara den första, så finns uppgraderingen att hämta gratis från deras site.
Det du har sett i hyllorna i variation är nog olika add-on's, köpe-rutter om man vill ha det. Men, det finns ju många fina freeware-rutter att ladda hem, så det finns ju alternativ. /Mats A LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |