![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
>Lite fler bilder från Landeryd där det var tänkt att lokstallarna helt skulle tömas på gamla beredskapslok men några lok blev kvar som Nässjö JvM ska hämta längre fram.
Fina bilder, jag var väl och jagade katt när flertalet togs :-) Nässjö ska bara ha en T23, 118. I övrigt kom lokhämtningen av sig. Förutom loken till Skåne, som gick redan igår, har endast 127 nu även gått ifrån Landeryd. Utanför stallet fanns idag T23 114. Vi får se när det blir aktuellt för mer hämtning. >Tog ett par timmar för dem att få i gång V3an men den mullrade till sist igång. Antagligen första och sista gången i mitt liv jag fick se en V3 igång ![]() /Svante |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
T66 i Rötslamståget till Jordbro idag. | Bengan | Off-topic | 11 | 2004-11-10 15:54 |
Några bilder från igår och idag. | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 5 | 2004-05-31 21:49 |
Tre bilder från idag | Dson | Off-topic | 2 | 2004-02-14 10:31 |
Några bilder från idag i Nässjö | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-02-13 23:30 |
Idag var det en sorglig dag i Ängelholm | Chessie System | Off-topic | 3 | 2002-12-22 00:34 |