Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-05-13, 19:35   #2
niofem
Guest

Standard

- Helt rätt! Personligen ycker jag att det inte alls gör något att man inbland får meddelandet "the network is busy" med tanke på hur sällan det händer och med tanke på att forumet är gratis.

Håller med dig om att det är fel att få betala för att vara med och diskutera. Dels är det trist att allt mer på internet blir just betaltjänster, och dels tror jag att forumet inte skulle ha kvar bråkdelen av alla besökare. Titta på hur det har gått för exempelvis onlinespel som tidigare var gratis - Teslatron är ett bra exempel. För er som inte vet vad det är kan man säga att det går ut på att skjuta ner varandra med hjälp av laserstrålar - i 2d-grafik...

För några år sedan var det mycket populärt. Jag och några kompisar, samt många med oss, fick många timmars spelglädje men tröttnade så småningom på allt "laggande". För en tid sedan gick jag in på sidan igen för att 'kolla läget' och fick då se att det hade blivit betalspel. "5 players online, 4 of them currently in a play" lät inte heller speciellt lovande.

Vad jag vill säga är att det förmodligen inte skulle bli någon succé om forumet övrgick till betaldito.

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Viktigt! Läs! - Störningar under påsken på forumet Fredrik Off-topic 3 2005-03-25 08:39
Allmän info om "taggar" niofem Off-topic 6 2003-07-16 22:01
Forumet uppdaterat! Fredrik MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 16 2003-03-30 15:20
Forumet uppdaterat - Läs! Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 3 2003-03-26 00:07

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:46.