![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ja jag tänkte ta svaren nu.
1:Ok var är bilderna tagna. Första bilden är tagen på den plats där gamla Djursholms ösby Motorvagns stall låg. Bild 2:X4p 37 B hytt vid expriment fältet. Bild 3:efter tunneln under Nortälje vägen riktnig Stockholm östra. Bild 4 ![]() 2:Väm är föraren (Lite klurig) deta är föraren som har tagit dom flästa nya bilderna på roslags banan nämligen Thomas Tell 3:På vilken bana är jag Ja detÄr ju Roslags banan 4:Vart ligger det här stälverket I djursholms ösby. 5:Vad har jag för anknytning till dena bana Ja jag är med i RBV och rustar upp dom veteran vagnar som finns kvar. 6:Vilken vagn är det som jag åker i Ja det är Ju X4p 37 7:vilka litera och nummer har vagnarna i tåget X4p 37+Bp 896+X3p 35. vagnarna X2p 33 är inte drift duglig och fp vagnen var inte änu besigtigad så den fick inte vara med. Och till sist Vagn Bp 880 var inte med pga sabotag se bilderna nedan. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) | DJ Clinton | Lokaltrafik | 1 | 2004-06-29 13:59 |
Godstågs bild | prymikom | Off-topic | 0 | 2004-04-01 19:11 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |
Bild gåta! | Nicke_123 | Off-topic | 10 | 2003-10-12 15:49 |
Sända en bild | Bertil | Off-topic | 18 | 2002-08-19 13:06 |