![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Fråga Fredrik, det är han som har gömt undan den. ![]() Det är en Gbl. Hawk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Arbetet med KMJ v2.5 går vidare. Dom flesta träd har blivit utbytta till mer realistiska (tror ja[:I]) ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Träden ser faktisgt mer realistiska ut! ![]() Fortsätt så Hawk då biddere bli bra ![]() ![]() Mvh Jonas ![]() ///Jonas Bodell |
![]() |
![]() |
#34 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Arbetet i RE flyter nu fint, efter att ja lagt in Win XP.[8D] Trodde ett tag att de va färdigbyggt för min del, RE krachade hela tiden. ![]() Hade ja tur, så lyckades ja mä att sätta ut två trän, sen Send[B)]. Nu bygger ja så mycket ja orkar, har bestämt att göra klar KMJ v.2.5. Sedan blir det nog MSTS 2.[ ![]() Några bilder från nya linjen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Toppenbra byggt! Fina bilder! Ska bli roligt köra den sen. MVH Totte
Trollhättanruttbyggare |
![]() |
![]() |
#36 |
Veteran
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk [img]http://hem.bredband.net/pethak/rab.gif [/img] |
![]() |
![]() |
#37 |
Senior Member
|
![]()
Fy vad snygga bilder Hawk.
Detta är en bana i toppklass!! Jag vet att man inte skall sätta upp några tidsramar för dessa projekt för att inte stressas allt för mycket men ungefär när tror du att den här underbara rutten blir klar?? MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Hedersmedlem
|
![]()
Härliga bilder på en härlig rutt!
Önskar jag kunde bygga landskap som du och Mazz, ni är ju för jäkla bra på det (man blir avundsjuk!). Hoppas bygget går bra och att man "snart" får fara fram på dom nya spåren! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#39 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack Pierre!
![]() Jag har hämtat massor av inspiritation från Hawk och lärt mig mycket från hur KMJ är gjort, så jag tycker att Mästaren av Landskapsbygge är helt klart Hawk! ![]() Mycket snyggt Hawk! ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#40 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Bygget fortsätter enligt planerna. En del upprustning efter hela rutten. ![]() Några bilder. ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Hawk, näst efter Mazz är du den bästa Ruttbyggaren!! Otroligt snyggt!!!!!!!!
DRool! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
De sista bilderna behöver knappt kommenteras. 100 % svenskt, 100 % välgjort och 100 % vill ha-känsla!
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#43 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() En bild från Buskdalen. ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Kommer rutten att släppas när den är klar?
Ska man kunna kör alla olika soters lok alltså ånglok, ellok och dieselok? |
![]() |
![]() |
#45 |
Veteran
|
![]() ![]() Ja rutten kommer att släppas nu i sommar. Alla tåg passar att köra. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |