![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Inte tycker jag att hytten ser ny ut!
Ser ut som en Kiha hytt?? Icon bilden i nyhetsgalleriet ser lovande ut men hemladdad och inklistrad blev det inte lika roligt.. Eller!?? har jag gjort nåt fel?? GerryE[8] |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har du läst [u]ordentligt</u> i readme´n
Klistra in mappen CABWIEW i Y7, skriv över den gamla, sen måste du ändra i engfilen (öppna med wordpad) där du ser Kiha31.cfv eller något sådant till SY7.cfv Hoppas du blev lite klokare ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu står det faktiskt att du gör så till andra motorvagnar.
I Y7 ans .eng fil finns en gp38.cvf ändrar manden till sv7.cvf blir det helt fel. Funkar Din?? Hur gjorde du då? GerryE [8] |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Sorry, jag menar förståss cfv filer
|
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
GerryE
Du skriver att du testat att ändra till sv7 men det skall vara sy7 Kanske det som gör att det inte fungerar... /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det du gör fel är att du ändrar ljudet, kolla längre ner så står det CABWIEW följt av KIHA31.cfv, ändra på det stället
![]() Det andra ska du ändra tillbaka ![]() Jag har fått det att funka ja //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hörni! jag hade gjort ett litet fel så nu funkar det.
Man måste altså redigera .eng filen cab view till sy7.cfv och detta står inte i read me filen. Tack för att du satte mig på spåren ![]() GerryE ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
En fråga. Jag har den versionen av Y7 nerladdad som hade, OBS! Hade växel, men nu är den borta. Vad är det som ändrats sen Y7 cabben installerades som tog bort växelfunktionen och hur får jag tillbaka den? Tacksam för svar.
/ P E |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
I hytten på X 2000 | Pson | Off-topic | 12 | 2003-12-06 20:29 |
Y7 Hytten | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-11 01:16 |
Nån som vet hur en T43 ser ut inne i hytten? =) | Olaf Lindström | Off-topic | 6 | 2003-03-23 19:23 |
I hytten på ett F-lok | Bengan | Off-topic | 4 | 2002-09-22 20:38 |
Sthlm..Kommer mä Tk i förar hytten ti Sthlm | DJTimboy | Off-topic | 13 | 2002-08-29 20:10 |