![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Vem är det som bygger på med STW´s DONJ-diesel?
Vill bara påpeka det att det finns bildbevis på att det ska vara en smal röd rand längst nere på motorhuven |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har inte sett någon färdig modell släppt
![]() ...och innan dess är det nog svårt att sia hur den kommer se ut. Men vi har fått en och annan kundskapsläxa av Kurt Möller ![]() /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nej, jag har inte heller sett någon färdig modell, men under projekt på STW så finns det en[
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
ok ok jag är skyldig till DONJ dieseln
![]() texturen är så långt ifrån klar den kan bli.. består bara av orange och grön färg just nu [8)] Men bra att du påpekade den röda kanten, den hade jag inte tänkt på innan [B)] Om du har bilder och annan info om den så får du väldigt gärna maila till mig tomasnordenadler@hotmail.com (max ca 1,2MB..) eller posta här ![]() Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
En bild på två DONJ-dieslar kanske?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tänkte just på det där lev.fotot
|
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Denna länken kanske kan va nåt!?[
![]() DONJ-Dieslar Annars får man la ursäkta för ett onödigt inlägg![8)][:I] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Inte för min del. Alltid kul med länkar till tåg. Ibland dyker det upp sånt som man har missat. Den här sidan hade jag inte sett, kul med ny läsning och ny Info. Bengan |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Motorljud för diesel | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-08-25 20:45 |