![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
MICKE,
Jag har fått påpekanden om att min kritik borde vara sakligare och mer konstruktiv, så låt mig börja med A2. Det var en vagn jag åkte med flera gånger i veckan innan A7 dök upp i "Göteborgspendeln" Jag känner inte igen fönsterplaceringen, det var en tjockare stolpe vid varje mellandörr i vagnen. Sedan var väl fler fönster som var öppningsbara (dvs med en horisontal ribba mitt i). Vagnar i brunt med eller utan "huvudlösa pilen" hade inte "klarlampa" mitt över fönsterraden. Jag minns ingen vagn i "gamla Intercitymålningen" med nya loggan på dörren. Vagnar i gamla målningen hade inte nya "huvudlösa måsen" loggan på dörrarna. Jag blir inte klar över vad det är för boggie det ska föreställa men det är något som ser fel ut där. OK det är väl bara jag som bryr mig så Kenny ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
STW presenterar - Svenska järnvägsövergångar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-05-22 11:05 |