![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
...sticker jag ut mina buffertar!
Jag har följt det mesta här i forumet och tycker ni gör ett himla bra jobb. MEN...... Jag tycker att ni lägger för mycket jobb på fiktiva saker. Ex. Ommålning av fordon med fantasi design. Jobba med fiktiva linjer. Omgjorda linjer tex USA o Japan med svenska signaler. Åker vi över till våra bröder i väster, Danmark. Så har dom snart laggt in HELA Danmark i MSTS. Vilka linjer har vi? Sedan har någon mage att be våra bröder att dom skall göra våra Svenska linjer!! Själv håller jag på med linjen Skövde-Karlsborg. Som ett test för att se hur man bygger en sådan linje. Jag tycker att det går rätt lätt. Men att det krävs mycket tid. Jag använder dom blå kartorna och bangårdsritningar från 1960. Lite trixande men det går. Har i dagsläget gjort Skövde-Fagersanna samt Skövde-Ulfsåker (mot Törreboda). Så har jag en fråga, om någon nu vill hjälpa mig. Hur får jag tag i linjerna på Lolland i Danmark? Det fanns en sida där man kunde hämta den plus EDK, men sidan fungerar ej längre. mvh Kjell Ericsson Lokförare på SJAB mvh FFF |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ang. rälsen er borte i route ed. | Steinar | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-03-22 11:37 |
"Risk för sol" | Hawk | Off-topic | 7 | 2002-07-05 20:40 |
Hur får man rälsen att gå ihop? | Pson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-18 22:50 |