![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#38 |
Senior Member
|
![]()
Kolla in på denna tyska databutik sida!
Http://www.silicongear.de Han har ju hur billiga grejor som helst. Tex Internminne: DDR-333(PC2700) Daxpris (10 Juli) 77.90 € I svenska pengar ca 712 kr! Jämfort med Komplett.se pris 924 kr! Han skickar paket till Sverige från 155 kr med försäking eller 75 kr utan försäkning! Själv har jag köpt en 160 GB Western Digital hårddisk ifrån honom och betalade iförskott (han ta endast betalt i förskott för utlandsbestälningar) och jag valde att skickade hårddisken oförsäkrad. Tre dagare senare hämtade jag hårddisken på posten! Mycke smidare än jag trodde! Inga tull avgifter! Så jag betalade 1400 kr + 75 kr total kosnad 1475 kr med frakt! Skulle jag köpa samma hårddisk på komplett.se så skulle jag betala 1.813 kr + 135 för frakt och postförskottavgift. Total pris 1948 kr! Jag sparade 473 kr!![:X] Han ska ni beställa nått från honom ska gå det alldess utmarkt att skicka en e-mail i engelska till info@silicongear.de ![]() /Chessie System Chessie Railroad System 1972 - 1986 "Gone but not forgotten" |
![]() |