![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fin Kustpilen målning!
Men loggan på mittvagnen saknas...... Jag ser att du (liksom jag!), inte fick till det här med genomskinliga fönster. Det har Pson lyckats med på sin modell! Trigger: Att du inte målar en skånsk Y2:a? Skulle vara roligt med en sån också! Danskarna har sagt att Kustpilen version 2 ska komma. Det och att jag inte fick till genomskinliga fönster, har gjort att jag inte frågat om jag fått släppa min. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 14:17 |
Y2k Kustpilen | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-08-15 15:31 |
Y2 Kustpilen - Alpha | Janne | 3D-design - Trainz | 24 | 2002-11-15 08:37 |
Kustpilen! | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-11-13 07:44 |
Guide: Cabview till Kustpilen | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-08-01 20:00 |