![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Har konstaterat att bakljuset på Y7:an sitter helt tokigt! Där det lyser rött sitter ju buffertarna. [xx(] Bakljusen skall sitta uppe på fordonets bakre del (se bilder). Är det någon som skulle kunna rätta till detta? Själv är jag inte så jätteinsatt på hur man skulle kunna fixa till det. Jag tror det är samma fel på "ostsläpet"/"tvålkoppen" dvs. UFV-släpet.
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej. Det är ganska lätt att flytta ljuset. Titta i eng eller wag-filen för det röda ljuset. (light, rear red). Ändra koordinaterna för "position" tills du får ljuset på rätt ställe.
Hälsningar OM |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har eng- och wag-filer till rälsbussarna med fixade lysen. Slutsignalerna lyser med rött sken synligt bakifrån och vitt sken snett framåt. Använd dessa eller klipp in ljussektionerna i era egna filer. Maila mig om intresse finnes.
/Lars B ![]() |
![]() |