![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Orbit fan: se till att visa bilder på något du gjort, annars finns det risk att du hamnar ganska långt ner på trovärdighetsstapeln här på forumet. Bara för din egen skull.
Er "riktiga" medlemmar (därmed är det inte sagt att Orbit fan inte finns) ser jag fram emot att träffa, blir det någon museidag i Gävle i mars som det var förra året? I såna fall tänker jag definitivt komma, men jag vet en som inte kommer... ![]() ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nästan en Itino | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-11-02 21:43 |
Linx är nästan färdigt :-) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-06-23 13:06 |
Tips på "nästan" riktiga hytten...(Rc loken) | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-30 18:52 |
Superdetaljerad BR44? Nja, nästan. | Ferengi | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-08-19 17:27 |
Stockholms 13:e A32:a | Mikael | Off-topic | 0 | 2002-05-26 12:16 |