![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Har fått bygg lust och de gäller X31 Öresundståg..
Men det är problem med att hitta ritningar.. SÅ jag undrar om någon här sitter på en Skulle vara toppen isåfall!! //MVH John |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, danskarna borde ju ha eftersom dom har byggt till Trainz! Hör med dom vet jag!
![]() Ett Öresundståg vore kul! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Instämmer både att det hade varit kul med ett X31 samt att det är svårt med ritningar. Danskarna borde ju ha. Men jag har en jätte stor känsla inom mig att dom absolut inte vill ge ut den i minsta fall kanske sälja den dyrt *tyvärr*
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
X32 finns i SJKs bok # 75
Boken finns bland annat på Lunds Univ. bibliotek. (källa www.bibliotek.se) ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Kan säga så här..
Danskarna har inga.. Dom har byggt efter bilder m.m. Får bli en tur till lund i veckan och kolla den boken! //MVH John |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning till T44 | fregge | Off-topic | 3 | 2004-05-27 17:38 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Ritning på kommande SL X60 | Rojje | 3D-design - Trainz | 7 | 2003-11-14 18:19 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |
Någon som har en ritning på en T42 eller Rb lok! | Trigger | Off-topic | 6 | 2003-01-05 22:31 |