![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena!
Jag skulle gärna ha avstått ljuddekodern till IORE'n. Det ljudet är inte mycket att hänga i julgranen jämfört med Dm3'ans ljud. Japp, alla vagnar på bilderna är Roco's. Köpte ytterligare fyra vagnar i samband med att jag hämtade ut Dm3'an. Som synes passar de "väderbitna" vagnarna bakom loket bättre än med Roco's originalfärg. Det är rätt bas-kulör på Roco's vagnar men, det är föga verklighetstroget efter nåt dygns drift i riktig trafik ![]() Jag ska matta ner koppelstängerna och hjulsidorna en aning. Jag törs dock inte ge mig på en "väderbitning" av loket - Ännu... Kommer med bättre bilder/film till slutet av veckan. Mvh Mange |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |
Bilder från Stockholm! | Dson | Off-topic | 7 | 2003-04-22 14:36 |