![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Arbetet går vidare på den förbättrade rutten. ![]() Rutten kommer att bli [u]version 3</u> på en gång Alltför stora ingrepp har gjorts så att v.2.5 inte längre är aktuellt. Ganska omfattande ändringar, som tog sin tid att fixa till. Nu börjar de dock att synas ett slutresultat och rutten kommer att publiceras så snart som möjligt. Rutten blir ganska STOR, runt 350 Mb. En lokstation har tillkommit och en hel del annat godis, som dock är hemligt. ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Guest
|
![]()
Über! Gränserna är flyttade, kan det bli bättre? [
![]() Hehe, återstår något arbete? Eller får vi ta del av läckerheten snart? ![]() ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#93 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Låter bra!!
Får man fråga var denna lokstation ligger[?] ![]() (du skulle inte kunna släppa Ga´n nu när KMJ v2.5 inte kommer[ ![]() ![]() //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#94 |
Veteran
|
![]() ![]() Undrar vem som kör tåget ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Medlem
|
![]()
doh! En för snygg bild Hawk, du är bäst tillsammans med Mazz!
![]() ![]() ![]() ![]() Men´, inte kan det vara Purche som kör tåget? ![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Angående lokstationen och andra bilder:
Mycket snyggt, men var ligger lokstationen?[ ![]() Frågan om lokföraren: Hmmm... Kan det inte va "han" som är VD på LLJ? ![]() Nej ärligt talat så sätter jag min nya dator på att det är Mazz!!![8D] Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#99 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() KMJ version 3 är snart färdig. Rutten hamnar på ca 350 Mb. ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Veteran
|
![]() ![]() Vintern närmar sej. ![]() Har nu målat om nästan alla objekt till vinterversioner, så snart är de dags för releas av KMJ v.3 ![]() Har planerat att släppa rutten den 15/10, nästa Lördag. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jäkligt snyggt asså!
Kanske jag kan köra mitt tåg där också sen va? ![]() ![]() ![]() Skulle se riktigt fint ut. Snyggt jobbat med KMJ banan![^] /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
När kommer rutten av komma online?
Väntar spänt på det stora underverket! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jättefin vinterbild!
Härligt att rutten snart släpps, men det är väl 18/10 du menar? 15/10 är en onsdag! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem
|
![]()
Vi får väl hoppas att Hawk skrev fel och mena den 11:e eller 12:e
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |