![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
STW-member
|
![]()
mixerboy avinstallera den gmax verionen och gå hit http://www.auran.com/trainz/contentcreation.htm och tanka hem nya gmax 1.2 och testa, det är en äldre version som ligger på cd:n.
Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur stor är den filen?
//Mixerboy |
![]() |
![]() |
#48 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
LAn |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag önskar följande, Mer svenska hus!!!
Specielt sånna som finns runt omkring stationer Lok: Ha, Öb, Mg och tillslut en beta (går lika bra med en färdig modell ![]() Sen sitter det inte fel med lite "Old stile" passvagnar, dvs med öppna plattformar!+ lite gamla korta godsvagnar, tex en vanlig N-vagn //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#50 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
http://www.sjk.se/ Klicka på The Roundjoue längst ner och gå in bland ellok så finner du bild på loken Ha och Öb i listan sammt en massa andra bilder på lok ![]() PS.Det jag önskar mig till Trainz är mer fordon bilar,lastbilar,båtar,maskiner mm speicllet skulle jag vilja ha timmerlastbil timmermaskiner/skogmaskiner sammt passande industrijer för timmer.DS M.V.H Nicke! |
||
![]() |
![]() |
#52 |
Nybörjare
|
![]() Mer hus ja, klart det går att fixa. Json; har du (eller ngn annan) möjligen några bilder som illustration till önskemålet? ![]() /magnus |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Medlem
|
![]()
Vi ska se vad vi kan luska fram
![]() Citat:
Öb är ett Ha-lok fast kort och tvåaxligt! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
||
![]() |
![]() |
#54 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En viktig skillnad mellan H och Ö var att Ö loken var ackumulatorlok och kunde köra några timmar utan kontaktledning.
Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
|
![]()
Glömde skriva det
![]() ![]() //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
|
![]()
Tack för svaren, vore trevligt med dom loken, skulle inte sitta helt fel med någon av dessa heller (har säker blivit föreslagna redan)
Ue Uf Tc MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#57 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag saknar den gamla stoppskylten bland vägmärken, den såg ut som väjningsplikten, bara att det även stod Stopp med två p i det gula.
Bengan |
![]() |
![]() |
#58 |
Senior Member
|
![]()
En Ra skulle inte va så dumt att ha i Trainz också.
M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#59 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Varför inte Y3?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Svenska Järnvägsklubben (SJK) hade ett jättearkiv med gamla ritningar som handhades av en Stig Nyberg. Kolla med dom! Båda har säkert mail. LAn |
|
![]() |