![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
har laddat ner no_7 och har fått igång den men dett finns inga stationer. ska det vara så?[8]
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hejsan!
Jag har för mig jag skrev i readme att det var en beta?????? Beta betyder att den inte är en färdig. Gav upp byggandet på den, då vissa objekt skulle behövas, för att få den trovärdig. Dessa objekt är t.ex. tivoli objekt, djurgårdsfärja m.m. Nu finns det ju tivoli objekt, tram tracks m.m. och den som vill fortsätta bygga på rutten är välkommen att göra det (det har jag också för mig att jag skrev i readmen????)! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
jo jag har förstått det men varför sa du att man kunde byta namn på hållplatserna på en route som inte har hållplatser?????
|
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Den har hållplatser!(om jag minns rätt?)
Men de är inte utsatta som objekt!(plattformar...) Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Utfartssignal mötesstation på enkelspår | rotten | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-05-08 03:17 |
Djurgårds linjen. | Richard | Lokaltrafik | 6 | 2003-04-05 10:01 |