![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
56k modem...[:I]
Rätt och Slätt[xx(] Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
har telia ADSL hastighet= ??[?]
/Leoj besök gärna: http://www.trainz.w3.to eller mitt forum: <s>http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!!</s> stängt för en tid! ^-^ VISDOM: "Allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum..." "Falla är roligt, det är bara landningen som är knepig..." |
![]() |
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Bredbandsbolagets VDSL
|
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Glocalnet ADSL Bredband, men i skolan vet jag ej. Vet dock inte heller hastigheten varken hemma eller i skolan, nån som vet hastigheten för Glocalnet ADSL Bredand?
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
0.5![8D] "lyckost" som har det...[ ![]() ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Telai ADSL 0.5MBit till ett pris av 350 kronor i månaden eller liknande. Förutom det fruktansvärda priset (hos Bredbandsbolaget kan man som bekant köpa 10MBit för 399 kronor per månad - huh!) så fungerar det fint. Vi sitter med två datorer kopplade till ett och samma modem, via en switch. Det fungerar också bra, trots milslånga kablar i lägenheten..
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#23 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
De vill ha 1750(anslutningsavg.)+400(månadsavg.) för 0,5 och 4000(ans.)+450(mån.) för 2.0 Frågan är om det nånsin blir klart? ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Lokförare
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mvh//Christoffer...snart är jag oxå lokförare... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jo men de med priserna..
Kostar 195:- för vårt 2Mbit men i komunens lägenheter har 10Mbit fiber för precis sama pris.. //MVH John |
![]() |
![]() |
#26 |
Senior Member
|
![]()
2 x 45mbit pro-lane (Telia) och 54mbit radiolan ner till serverhallen där jag vanligtvis jobbar som ligger på Tele2 backbone.
Ger 3 linor in och alla är lastbalanserade så att kapacitet tas där det finns. Att jag har kontor och bostad i samma lokal behöver väl inte nämnas ? [8D] |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Telia 2000 (hastighet 2mb)
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#28 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fram till sista oktober: Chello Plus, 1 mbit. Efter månadsskiftet Bredbandsbolaget, 10 mbit.
//Peter |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Jag sitter och segar med ett 64ks modem det suger rejält.
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Datorn stängs av efter ca5 min på internet! =( | Olaf Lindström | Off-topic | 10 | 2004-02-29 15:33 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
Någon som vet vilken X1x?? | prymikom | Lokaltrafik | 7 | 2003-10-24 07:42 |
Vilken font är detta?(inte tävling!) ;) | Olaf Lindström | Off-topic | 6 | 2003-05-13 18:55 |
Vilken är den bästa originalrutten i MSTS? | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-03-14 20:29 |