![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Jo, jag skulle vilja släppa rutten så fort som möjligt... Men, det är mycket kvar, det är nog bara att inse... [xx(] Säger ingenting längre om när det blir släpp, det är ganska meningslöst att utfästa nått... Efter gästspelet i KMJ där jag har gjort lite granna (bara som medhjälpare, det fortfarande Hawk och ingen annan som är KMJ-pappa ![]() Men, sen kommer jag inte ha så jättehög kravnivå på miljö runt omkring linjerna... Prioritet dock på de delar som jag tidigare talat om i första släppet. Denna inrikting helt enkelt för att jag känner för det... ![]() Lite "pausarbete" från KMJ-pysslet har jag haft dock och det har resulterat i att en av malmbane-slutstationerna är snart färdiglagt med spår, det är bara lok och vagn-servicestationerna som återstår. Den här delen av järnvägsområdet har en signifikant verklighetsanknytning, då jag har utgått från MTAB bilder då jag planerat malmbangården. Personbangården är dock helt uppdiktad... ![]() ![]() ![]() ![]() Som ni ser så återstår en hel del miljöarbete här... Stationsmiljöerna har jag väl en amition att ha i hygglig shape till releasen iallafall... Olli: Hum... Har inte kommit iväg o leta reda på eventuell överföringsramp vid Östra... men, det står på agendan... ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |