Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-10-25, 15:33   #11
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev fregge

När har du tänk att släppa rutten? Det verkar inte som du har så mycket kvar..
Vore kul med nått nytt nu, i väntan på MSTS 2.
Har själv försökt att göra en rutt idag, testade lite, men får bara upp Felmeddelande när jag ska spara, och då stängs programmet ner. Fasen, undrar om det är xp som orsakar det.

Mvh Fredrik Nestor
Hej!

Jo, jag skulle vilja släppa rutten så fort som möjligt... Men, det är mycket kvar, det är nog bara att inse... [xx(]
Säger ingenting längre om när det blir släpp, det är ganska meningslöst att utfästa nått...
Efter gästspelet i KMJ där jag har gjort lite granna (bara som medhjälpare, det fortfarande Hawk och ingen annan som är KMJ-pappa ) så har det arbetet egentligen resulterat i lite nytt ställningstagande med LLJ. Har inget direkt samband, men det har vuxit fram under tiden.. Och det är att jag kommer att lägga samtliga spår för rutten istället för att som tidigare utelämna en del i första releasen. Så, avsikten är då att ha en tdb som är mer slutlig redan i första släppet.

Men, sen kommer jag inte ha så jättehög kravnivå på miljö runt omkring linjerna... Prioritet dock på de delar som jag tidigare talat om i första släppet.
Denna inrikting helt enkelt för att jag känner för det...

Lite "pausarbete" från KMJ-pysslet har jag haft dock och det har resulterat i att en av malmbane-slutstationerna är snart färdiglagt med spår, det är bara lok och vagn-servicestationerna som återstår. Den här delen av järnvägsområdet har en signifikant verklighetsanknytning, då jag har utgått från MTAB bilder då jag planerat malmbangården. Personbangården är dock helt uppdiktad...

Som ni ser så återstår en hel del miljöarbete här... Stationsmiljöerna har jag väl en amition att ha i hygglig shape till releasen iallafall...

Olli: Hum... Har inte kommit iväg o leta reda på eventuell överföringsramp vid Östra... men, det står på agendan...

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05.