![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Senior Member
|
![]()
[:0][:0][:0] Gud va snyggt Hawk!!!!!
Längtar tills man kan ladda ner den nya version [ ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#122 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() I natt hittade ja detta fina hus. Nu har ja lagt in de i Karlfors.[ ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Medlem
|
![]()
kommer den med autoinstall ?
jeg kan ikke insatllere rutter... ![]() Jørn ......... |
![]() |
![]() |
#126 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Bara flytta mappen till din Routesmapp.... sedan ska du bara köra .bat filen, som oftast heter "Installme.bat" MVH Dson i Sandviken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() KMJ v3 kommer som autoinstall.exe. Man klickar bara på install, sen är det klart. Rogge här på forumet fixar exe-filen. ![]() Den blir "bara" 195 Mb ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Veteran
|
![]() ![]() Hej KMJ v3 är färdig för leverans. Detta är jag helt säkerpå. Vissa saker kommer att få filen att bli nerladningsbar under helgen detta betyder att aktiviteter kommer att vara tillgängliga från början. Mazz har full kontroll över detta, så ingen behöver vara orolg. Ett separat aktivitetspack kommer att släppas samtidigt mä rutten. Ni som redan laddat rutten, ombedes ladda om den, annars kommer inte aktiviteter mm att fungera. OK Ta inte illa upp, detta är oundvikligt. Ladda nya KMJ v3 så fort ni kan. Ha de gott, kör på KMJ, och ha de bra. Alla årstider funkar nu. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem
|
![]()
Detta är en kalasrutt. Jag tänkte jag skulle hitta någonting att 'klaga' på men det var svårt. Efter mycket letande så hittade jag en liten sak som är helt oväsentlig för oss i Sverige men kanske inte för de utomlands.
I det engelska dokumentet Readme KMJ_V2.0 (som väl bör heta 3.0) så står det på engelska att rutten är 12 miles lång. 12 miles i utlandet är en väldigt kort sträcka varför man borde skriva 120 Kilometer istället. Denna rutt är som sagt värd en hel massa plus i betyg. Du är kungen Hawk och jag bara drömmer om att SWE kunde ha en natur som liknar denna. Nu skall jag försöka lista ut på vilka kilometrar de olika stationerna ligger på... /Pursche SVTTL www.svttl.se |
![]() |
![]() |
#130 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
...eller så kan man förstås skriva 75 miles...
Förstod dock inte riktigt, var finns rutten för nedladdning? o |
![]() |
![]() |
#131 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Vet ej om han har den "öppen" nu?[:I] * = File transfer Protocolll Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
||
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem
|
![]()
Kommer åter till frågan: HUR HITTAR MAN HAWKS FTP?
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#135 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |