![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Här är i alla fall en bild på en av vagnarna på spåret och med era nya snygga delar. Om du har någon aning om hur man gör tankvagnar påfyllningsbara så får du gärna höra av dig till mig. Själv har jag inte en chans att lista ut det utan Content Creation Guide. En av vagnarna (jag har gjort 4 st) har dessutom två olika behållare. Undrar om man kan skilja på dom så att man kan lasta två olika produkter i samma vagn. [?] mvh ... Mats ![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS2004 är ett j-vla s-k-i-tprogram!!! Ironi :-) | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-24 18:21 |
Svensk addonCD till TRS2004 ! | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 27 | 2003-12-15 11:59 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 18:20 |