![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Flyttade över alla mina objekt från trainz till TRS2004. Men visa objekt försvann. Bland annat pressbyrån. Var nån tråd det stod om nån cachefil man kunde ta bort för att lösa problemmet. Men jag hittar inte tråden. HILFE.
/Blappe |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
world_cache_Dispatcher.chump
glöm aldrig det ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Så var det Tomas. TACK. Döpte om den till pressbyron istället. Hoppas Tom-sa gör samma sak så slipper jag ladda ner den igen. Är nog fler objekt man kan mecka med som har samma knas.
/Blappe Ps. Om nån gör samma sak så glöm inte ta bort cache filen annars så blir det ingen skillnad. Ds |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
db cargo [Var kan man hitta Y1] | Leonard | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-04-29 18:35 |
trainz [Var hittar man öresundstågen?] | Leonard | 3D-design - Trainz | 1 | 2004-04-29 18:21 |
Hej. [Var finns kontaktledningen] | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-03-12 07:09 |
bostäder? [var hittar man dem] | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2004-01-22 20:10 |
editor [var hittar jag den] | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-02 17:08 |