Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-11-01, 22:57   #31
gec44-9w
Medlem

Reg.datum: Sep 2003
Standard

läste också din replie niofem, undrar bara var det står attt man blir utkastad från forumet för att ha dålig uppkopling?
jat tycker du borde tänka på att du kanske istället blir utkastad för trakasserier[}]
gec44-9w besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 22:57   #32
Wille
Junior Member

Reg.datum: Aug 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till Wille Skicka ett meddelande via MSN till Wille
Standard

Har inte din mamma lär dig att det är fult att ljuga

Snälla, jag har suttit med modem och laddat upp x:antal bilder utan problem.

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Wille besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 22:58   #33
Mson
Medlem

Reg.datum: Nov 2001
Standard

dålig uppkoppling? Man kan ladda upp bilder under 100 KB med modem. det vet jag som har haft det engång i tiden [8D] Det tar c.a 45 sekunder för en bild som är 100 KB stor.

MvH. Mson

http://www.tagbilder.com
Mson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 23:04   #34
prymikom
Medlem

Reg.datum: Aug 2002
Standard

§ 3.1 Onödiga inlägg, skräpinlägg - Onödigainlägg och skräpinlägg är inlägg som inte tillför något till diskussionen, inte är relevanta eller är utanför ämnet (kan även anses vara chattning). Vi ska försöka undvika att skriva sådana här inlägg, i den mån som det går. Finns ändå ett uttalat behov kan dessa inlägg postas under Off Topic.

Kanske hade vait något för dig gec44-9w att tänka på!

//MVH John
prymikom besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-02, 01:00   #35
gec44-9w
Medlem

Standard

jag måste faktist ta upp det där om trakasserierna mot orbiter fan.
USCHH! jag tycker det är uruselt av er, förlåt bara de som har trakasserat orbiter fan, att hålla på så här mot orbiter fan. det är faktist bara ett spel(en väldigt rolig tåg-simulator) ni pratar om och jag tycker det är så patetiskt av er att kalla honom för lögnare och allt ni har kallat honom för bara för att han inte visar eller inte kan visa bilder på tågen som han har byggt.
och en sak till ni kan inte kalla honom för lögnare därför ni vet inte om han ljuger eller pratar sanning.
Gammal 2003-11-02, 01:10   #36
Nicke_123
Senior Member

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard

Alltså vad är det me alla igentligen nu förtiden det är ett himla bråk på detta forum nu mera kolla bara på lans trå som exempel där tufftuff lämnade forumet om det försätter så här kommer nog fler att lämna det http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7595 ja fattar inte att ni orkar hålla på så hela tiden bråka och kasta skit på varan via mail msn icq eller telen istället så blir forumet mycke roligare istället för en massa skit bara.

PS.ja vet att detta passar bättre i offtopic än här.DS

M.V.H Nicke!
Nicke_123 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-02, 01:21   #37
Mson
Medlem

Reg.datum: Nov 2001
Standard

Vi kanske skulle ta tag lite mera i bråken? Sätta en Temporär banning eller något sådant. Annars är ju Mail altenativet bra om man vill bråka.

Ivärsta fall kanske forumet kommer bli avstängt i en tid eller så för att Moderatörerna vill ha en Pause eller så, och det vill inte vi på forumet. [V]

ALLA SOM BRÅKAR LÄGGER AV NU GENAST!!! MAILA ISTÄLLET. VI VILL HA FRID OCH FRÖJD HÄR PÅ FORUMET, SÅ NU ÄR DET FÄRDIGBRÅKAT!

MvH. Mson

http://www.tagbilder.com
Mson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-02, 02:41   #38
Wille
Junior Member

Skicka ett meddelande via ICQ till Wille Skicka ett meddelande via MSN till Wille
Standard

Bra sagt Mson. Två bråk inom loppet av en dag... [8)]

Nu får det vara frid och fröjd här på forumet i en längre tid.

Om nu inte orbiter har gjort sin Regina, så vad spelar det för roll ?

Det är hans problem och inte vårat igentligen. Förvisso ska man inte ljuga men han kanske

gjort den trots allt. Vad vet vi om det, allt är bara spekulationer

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-02, 10:13   #39
DJ Clinton
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev gec44-9w

förresten primikom du ska [u]väll</u> inte säga något med dina "anmärkningar1"
Du gec44-9w! Du ska då f*n inte ta och börja kommentera stavningen.
Rätta dina egna inlägg till att börja med. Du ska inte heller komma och trakassera andra, för det är du som trackar och ingen annan för tillfället. Och det där med prymikoms anmärkning, ta det inlägget och kör upp det i någon lämplig kroppsöppning. Hade jag varit moderator så hade jag gett dig anmärkningar-2 och därefter tagit och slängt ut dig på sekunden.
Ta och greppa dig för en gångs skull.

Mvh
Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra

PS. Mson och Wille. Det är färdigbråkat men det här är min åsikt och den står jag för.DS
DJ Clinton besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-02, 11:44   #40
Wille
Junior Member

Standard

gec44-9w är kanske Orbiter som gjort ett nytt konto bara för att göra djävulsskap ?

Det verkar nästan som det.

---
Mvh Cj &lt;&gt; www.aeger.net
Gammal 2003-11-02, 17:18   #41
DJ Clinton
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Wille

gec44-9w är kanske Orbiter som gjort ett nytt konto bara för att göra djävulsskap ?

---
Mvh Cj &lt;&gt; www.aeger.net
Detta kanske stämmer. Men var vänlig och förhasta dig inte.
Om orbiter läser denna post: Jag har inget emot dig. Men med tanke på alla dina inlägg m.m börjar jag tvivla på din trovärdighet, men för mig får du en andra chans om du lever upp till den. Du behöver ju inte visa bilder (det kan faktiskt bli en överraskning). Men däremot att du först skriver att du är klar med en *T45 och sedan begär ritningar på tåget/loket ifråga, när det gäller sådana saker då måste du nog skärpa dig. Men som skrivet, av mig får du en andra chans. Och när det gäller att ladda upp bilder, ibörjan hade jag så mycket problem med att inte veta. Så jag var tvungen att skicka Richard bilderna så att han kunde lägga upp dom. Men såna saker löser sig med tiden.

Mvh
Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra

PS. Hoppas att dom flesta av oss haft ett skönt höstlov.DS
DJ Clinton besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-02, 22:06   #42
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Ursäkta.
Att jag lägger mig i.
Har jag missat något.
Är det något inlägg som är raderat eller.
Ser bara Sibbmarks inlägg från den 10 september och inget annat inlägg i den här tråden förräns den 1 november av gec44-9w.
Om det är så att inget inlägg är raderat därimellan. Så var det väl ändå väldigt onödigt att dra upp den här tråden på nytt. Räcker det inte med det tjafs som har varit här på forumet dom senaste dagarna.

Hoppas att vi kan lugna ner oss lite nu och återgå till vårat gamla goa forum igen och prata tåg istället för en massa skräp som skulle kunna tas via mail.

Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-04, 14:30   #43
gec44-9w
Medlem

Standard

Citat:
quote:

---
NEJ jag heter är fan inte orbiter fan så säg för i mallorca inte att jag är det om ni kollar så heter jag faktist william green och inte
det som orbiter heter på riktigt och
en sak till så kan du faktist hålla tjäften och sluta lägga dig i DJ clinton(vilket är det mest töntiga namn jag har hört).
Gammal 2003-11-04, 14:50   #44
Json
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev gec44-9w

Citat:
quote:

---
NEJ jag heter är fan inte orbiter fan så säg för i mallorca inte att jag är det om ni kollar så heter jag faktist william green och inte
det som orbiter heter på riktigt [u]och
en sak till så kan du faktist hålla tjäften och sluta lägga dig i DJ clinton(vilket är det mest töntiga namn jag har hört
</u>).
Och vad var det understrukna bra för?
Kolla in reglerna:
§ 1 Forumetikett - Vi tolerar överhuvudtaget inget fult språk, du får gärna uttrycka dina åsikter men det finns andra sätt att göra det på utan svordomar och annat fult språk. Istället för att använda fult språk så går det bra att använda känsloikonerna för att uttrycka sina känslor. Ingen medlem eller forumledare/adminstratör får offentligt attackera en annan medlem eller forumledare/adminstratör. En personlig attack definieras som personlig, ras-, folkgrupps- och/eller könsbaserad förolämpning, förtal eller hånfull kommentar. Alla klagomål skall förmedlas till en forumledare/adminstratör privat via meddelande och/eller e-post. Allt vi vill är att alla använder ett vårdat språk och är vänliga mot varandra.
Vad kommer då att hända om detta inte följs?
Se "Åtgärder vid regelbrott".

//Json

Json, lackerare på BOPGE
Json besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-04, 15:04   #45
Fredrik
Admin & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

gec44-9w

Jag har tröttnat på din aggresiva stil här på forumet.
DJ Clinton ville inget ont utan menade at Wille skulle ta det lungt och inte gå händelser i förväg.

Eftersom jag tidigare varnat dig i annan tråd tror jag det är bäst att vi kyler ner dig ett par dagar. Försök att tänka efter lite innan du bara skriver saker rätt ut.

Tack!

Fredrik besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Regina? Eric_86w 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 89 2006-07-03 19:39
vill göra om regina? jswmusic Trainz - Allmänt om Trainz 26 2005-04-24 02:32
skum färg på regina Balder Trainz - Allmänt om Trainz 3 2004-02-16 15:10
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 15 2003-12-16 12:17
Regina? Angelsmind 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 3 2003-09-30 15:47

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:53.