![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Hej mixerboy!
Jag såg att du håller på att bygga järnvägen över nord västra skåne. Jag kan tala om att jag håller på att bygga banan mellan Åstorp o Mölle.Jag bygger på olika kartor som jag sedan skall sätta ihop till en enda stor landskap.Jag har byggt från Åstorp till Kattarp med sockerbruket i Hasslarp o gruvan i Nyvång. Sedan har jag byggt banan mellan Höganäs o Mölle.Men har kattarp till Höganäs kvar.Jag skall sedan bygga vidare från Hbg till Äng runt till Åst så får man hella Nord västra Skåne med.Jag vet inte hur mycket detaljer man skall ta med eller man skall bara bygga det som finns vid spåren och låtta andra bygga vidare på landskapet? Om du skall bygga landskapet på denna del av skåne så kan jag hjälpa dig. Om vi hjäler varandra kanske det går lite fortare att bygga det som finns i Skåne. m.v.h Arne |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt ban projekt | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2005-09-01 14:49 |
Mitt nya projekt | holol | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2004-06-26 15:15 |
Mitt projekt: SHbJ | Json | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-08-24 20:49 |
Mitt projekt Gävle-Sandviken! | Dson | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2003-06-10 17:49 |
Mitt nya route projekt! SLJ! | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 7 | 2002-11-03 15:16 |