![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Lokförare
|
![]()
jajjemen...httade en rolig sak i datorn!
![]() Är väl iaf en början... ![]() ![]() sen får vi se om ja Och Gellner här på forumet har lust å släppa den! Mvh//Christoffer....snart e jag oxå lokförare på Riktigt ![]() EDIT: Snäälla Fredrik låt bilden va kvar trots att den är 10 Kb för stor ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Skitsnyggt! Klart ni ska släppa den.
/ Dalle CD |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokförare
|
![]() Citat:
![]() Mvh//Christoffer....snart e jag oxå lokförare på Riktigt[8D] ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Förlåt en insnöad Saltsjöbanearbetare, men vad är det?
Jonas M. Bobjörk BTAB, Operatör, Åskogsbanan Jonas innehar rätten att ta svänglapp. Akta er! http://www.bobjork.se/download/msts/ |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Aha, Rc-hytt... borde känt igen den... har ju varit och rullat i en sån...
Jonas M. Bobjörk BTAB, Operatör, Åskogsbanan Jonas innehar rätten att ta svänglapp. Akta er! http://www.bobjork.se/download/msts/ |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
JAAAAA, äntligen!!
Vad snyggt!!!!*vill ha den, men MSTS har kraschat* MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
BRA !
Jørn ......... |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu j*vlar i havet! Det är ju jätte snyggt Mulle och Gellner.. Klart att ni skall släppa den
![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Snyggt, kan bli en alldeles utmärkt RC hytt. Är dock ingen 3:a utan en tidig RC 4 ( alt 0mbyggd Rc2)( Syns på hastighetsreferensen och Hastighetsmätaren som är stoppad vid 135 Km/h. 3
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Skitsnyggt! Jag sitter här och dreglar!
En sådan hytt har man ju varit inne i. ![]() En realistisk förarhytt är ju nästan den största delen av en simulator! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokförare
|
![]()
Hej Hallå!
Kan säga så mkt att det är från Rc4 1137...har även skaffat material till ytterligare en hytt...men där får vi se när första bilden kommer!*hehe* ![]() Mvh//Christoffer...snart e jag oxå lokförare på Riktigt[8D] ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokförare
|
![]()
Hej igen! det är väl dags för ytterligare en liten städning i datorn
![]() hittade dessa två saker nu! ![]() ![]() En Rc 1,2,3,4 Cab! ![]() åsså råkade et blir en Rc5,6,7 caab av bara farten! *hehe* ![]() I Dessa cabbarna finns det lite smått och gott som kommer att beskrivas i readme filen! Mvh//Christoffer...snart e jag oxå lokförare på riktigt[8D] ps..snälla admin...låt dom vara?!...är inte mkt över 100kb...ds Mvh//Christoffer ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ganska snygg Rc5,6,7 hytt!
![]() Den är för mörk enligt mig men annars! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Strösurfade lite på forumet, hittade bildgalleri! | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-03-27 22:25 |
Hittade en bra spårkarta! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-04 23:12 |
Milda Matilda, hittade X9 :-)) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-08-27 16:47 |
Hittade ett räls-svetsar-tåg | avslutat_konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-07-17 22:58 |
Hittade rätt vinghjul! | LarryB | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 15 | 2002-09-18 20:58 |