![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Karlskrona, Sweden.
Inlägg: 192
|
![]()
[8D] Mina 'Start-' & 'Endpoints' ligger på ömse sidor om ändstationerna; alltså inte vid någon stoppbock. (Tack Hawk för detta spårupplägg).
![]() 'Expected player performance' är satt till 75% initialt - eftersom jag valt att göra dessa AI-rutter möjliga att köra som 'player' också, men i respektive tidtabell för AI-tågen är 'performance-värdena' redigerade till 100% (tiden mellan stationerna), varpå jag lyckades korta ned tiden i rutten med i snitt 3 minuter.[ ![]() [:X] Jag har dock inte forskat i, huruvida EPP även påverkar AI-tågen... [:X] EDIT; [:I] Nej, jag har inte lusläst "manulen" [:I] Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 18:28 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 09:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |