![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Efter en del funderande, så har jag bestämt att "lagt kort ligger". Med andra ord, den filen som legat online nu i en vecka, kommer INTE att ändras. Det kommer en exe-uppdatering bara, den bör alla lägga in. Oavsett om ni lagt in någon av dom tillfälliga uppdateringarna ,här i tråden Vinsten skulle ha blivit ca 10 Mb, men då hade worldfilerna blivit komprimerade, de är inte värt de. Kan man inte ladda 159 Mb, så kan man inte ladda 149 heller. ![]() Här finns den enda uppdateringen som behövs till KMJ v.3 1,4 MB Alla måste lägga in den, även om ni lagt in dom tidigare små uppdateringarna. ![]() http://hem.bredband.net/pethak/update.exe Hawk ![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |