![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Var bara tvungen att testa hur det blir när man bygger en rondell. Vart rätt nöjd med resultatet om jag får säga dej själv.
![]() ![]() /Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Snyggt!! ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Oj oj klart grymt gjort plus att det ser för bra ut för att vara sant snyggt gjort Blappe!!
![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Oj, vad snyggt!
Man skulle villja ha TRS2004 ![]() ![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
rondell, ser mer ut som ett kaos av bilvägar
![]() det var snyggt, ska försöka få tag på TRS2004 /Leoj besök gärna: http://www.trainz.w3.to eller mitt forum: <s>http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!!</s> stängt för en tid! ^-^ VISDOM: "Allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum..." "Falla är roligt, det är bara landningen som är knepig..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hehe. Kan avslöja att byggandet hänger inte på 2004. Kunde lika gärna gjort den i SP3 om jag hade orkat. Är ju bara massa splines som sitter ihop i en enda stor röra. [:I] Enda stora skillnaden är att man kan "hissa" upp objekten. Typ bussar och lastbilar så det ser snyggare ut. Tänkte skicka upp en bild med nattbelysning under kvällen om jag hinner så får ni se hur snyggt det kan bli med STW grabbarnas belysning. Ser klart maffigt ut faktiskt.
![]() /Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Det är inte någon lätt uppgift för de stackars "dataspelsibillisterna"! ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Övergångsställe och rondell | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-11-15 21:15 |