![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
* Man kan trycka på knappar och ha sig medan man är i 'Virtual Cockpit'.
![]() //Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Hej det var fina flygbilder ni har lagt upp här på forumet.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Vart sparas bilderna som man tagit i FS 2004? [8]
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Senior Member
|
![]()
Jag tror inte att de sparas någon stans utan man får spara dem själv, i tex. paint alltså.
Men det går bättre om man laddar ned något program som kan ta bilder när man flyger som sedan sparar dem automatiskt. Vet tyvärr inte var man kan finna dem just nu men har läst om dem i andra forum. MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Du kan använda FSSCREEN som dumpar bmp-filer (kan bli stora filer bara) i samma katalog som exe-filen ligger i. Programmet körs i bakgrunden.
Ps. Funkar lika bra till MSTS. Hämta filen här: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file...query=fsscreen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
|
![]()
Just precis, det var ett sådant programm jag menade.
MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Senior Member
|
![]()
Tänkte ta och liva upp tråden med några bilder från en flygning som jag just genomförde.
![]() Malta - Milan (en flight som finns med i FS från början) Malta flygplats. Här taxar jag till runway. Nu svänger vi ut på banan. Im flying!!!!. Strax efter takeoff görs en sväng för att komma på rätt kurs. Vi klättrar till cruising altitud. Vi klättrar fortfarande. FL190 uppnåd. Vi går ner för landning. Här landar vi på bana 22R, de var ett helsicke me sido blåst och banan hade inte ILS men det gick!! Så taxar vi till gaten. Flygningen slutförd. Ni andra får gärna skicka in bilder från ert FS, alltid roligt och se lite flyg![ ![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Senior Member
|
![]()
Fina flyg bilder DV12 själv flög ja helikopter för en liten stund sen
![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Senior Member
|
![]()
Det ser bra ut!
Men jag tycker att det står 22L på din landningsbild ![]() MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Senior Member
|
![]()
Jo, det är en annan bana precis bredvid den andra, bara en tio meter emellan om ens det!
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Går det att ladda ner andra flyplan och andra målningar till Flygsimulatorn som till MSTS?
/Viktor VD på North European Railroad http://w1.500.telia.com/~u50016605/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Nybörjare
|
![]() Citat:
![]() Med vänliga hälsningar Krister |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Senior Member
|
![]()
Jepp det går de! Här har vi en MD11 i Finnairs målning som jag tagit ner!
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Senior Member
|
![]()
Skickar in en bild igen!
![]() Landnig på arlanda med en Boeing 737! ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |