![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Mitt trainz vill inte fungera.. får bara fatal error hela tiden.. la dín det på nytt efter en krash. OCh alla uppdateringar..
Kan nån svara vad som är felet. En tågälskare...... Och metal älskarre. Min största sdröm är att bygga ett 7 1/4 lok som är 3 axligt. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Lite svårt att svara då du inte lämnat uppgift om vilken version, när det kraschar etc. /Lars |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]() ![]() ![]() En tågälskare...... Och metal älskarre. Min största sdröm är att bygga ett 7 1/4 lok som är 3 axligt. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |