![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Men den lokförare jag träffat, har visat att man kan "ställa om" nånting på ATC Panelen, så ska den visa hastigheten... Visst, jag kan ha fel, då får du isåfall rätta mig ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för UBOPGE |
||
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Strösurfade lite på forumet, hittade bildgalleri! | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-03-27 22:25 |
Hittade en bra spårkarta! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-04 23:12 |
Milda Matilda, hittade X9 :-)) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-08-27 16:47 |
Hittade ett räls-svetsar-tåg | avslutat_konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-07-17 22:58 |
Hittade rätt vinghjul! | LarryB | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 15 | 2002-09-18 20:58 |