![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tackar alla för de svar som jag har fått. Det är bara det att jag undrar om man kan göra kan göra järnvägsbanor där bara slippers finns och inga järnvägsspår finns.Eller hur man skall utrycka sig upprivna spår med bara slippers.Jag tänkte bygga någon linje där spåren tar slut och bara slippers finns kvar. hälsningar Arne (Statens Järnvägar) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Efterlysning 040924 | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-09-25 15:41 |
Efterlysning på bilder | Joel | Off-topic | 2 | 2004-03-06 20:36 |
Efterlysning av Tunnelbanestationer på engelska. | netmagic | Lokaltrafik | 6 | 2003-12-08 18:02 |
Efterlysning | Statens Järnvägar | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-11-02 12:15 |
Efterlysning: T44 ommålning | MatsH | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-09-11 17:32 |