![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Anledningen till att KMJ inte kommit tidigare är att Christians företag ska få 10 Megabit interneetanslutning istället för dagens 2 Megabit vilket då skulle öka prestanda med ~5 gånger. Eftersom denna nya internetförbindelse INTE kommer att komma detta året som det ser ut nu, läggs rutten ut och pekas på annat ställe.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Okej, bra då är allt utrett nu!
![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
|
![]() ![]() Ja har redan bett Fredrik om ursäkt ![]() Nu skulle ja bara tala om att Jenza har lagt den senaste aktuella versionen på sin server. Den har "inbyggd" uppdatering. Det är exakt samma rutt som tidigare, bara de att uppdateringen är inlagd. Så ingen behöver ladda om rutten. Ni som laddat i dag från e-buzz, kan ladda hem uppdateringen bara, så är allt upp to date Uppdateringen finns här: http://hem.bredband.net/pethak/update.exe ![]() Fredrik, byt ut länken på förstasidan. här är den nya länken: http://www.heidling.se/blandat/msts/...J-route-v3.zip Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Inte elakt menat men Håkan!?
Vad jag vet så saknas en varning att det ska bli 100Km/H innan Karlfors!?(från övr. munksäter hållet!) Jag kan ju ha en äldre version en vad som finns ute just nu!? (väntar på BREDBANDET! SKA KOMMA DENNA VECKA SOM FÖLJER!!![ ![]() EDIT: Är det någon admin/moderator som kan radera mitt kommentarsinlägg i KMJ betygsättning?(dubbla inlägg! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#20 |
Veteran
|
![]()
Olof
Den uppdateringen som finns gäller bara några texturer och engfilen till Ga-loket Inget som har med signaler eller nått spårrelaterat. Ta du och ladda hem uppdateringen, den är bara 1,4 Mb, de går fint mä ditt modem. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Vart dä den versionen. Den har jag ju redan! ![]() PS. En kilometertavla vid kvarndalen(där det delar sig till hamn och stationen från norr i loppen!) visar ett konstigt tal! "129"[B)] Dock ändrade jag det själv men om någon som inte kan det! ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |