![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
![]() Det finns ju också en hel del flygintresserade på det här forumet. Så jag tyckte att det kunde vara på sin plats att berätta om ett nytt flygsimulator spel som släpps i europa på fredagen! ![]() Lock on modern air combat var namnet! Här är deras hemsida: http://www.lo-mac.com/ Här är några bilder! [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Av bilderna att dömma så ser det ju inte så pjåkigt ut![ ![]() ![]() ![]() ![]() /Johan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
De är inte så pjåkigt heller av det ja har testat från spelet iaf [
![]() ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Va sjutton![
![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Kom över en Demo
![]() ![]() Själv tycker ja spelet är skit grymt ser värkligen fram imot när man har fullversionen [ ![]() Klicka på Download och väll någon av länkarna att ladda ner ifrån ![]() M.V.H Nicke! [8D] |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ser intressant ut [8D].
Kan bli kul att ta en fight mot er i luften framöver i.s.f via multiplayer'n [ ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hur är realismen i spelet?
MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
laddar ner demot nu!
![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det [u]ser</u> bra ut..... Men däremot fungerar inte demot för mig! Det bara hänger sig, och jag får stänga av datorn med strömbrytarn, nån som har nått tips?
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ingen aning Json tyvär! Demon kan ibland vara på det sättet, vill minnas att Battlefield 1942 demon var på samma sätt för mig!
Visst är panelerna snygga! [ ![]() ![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Alltså hur skall man göra för att få joysticken och funka som den ska i demon! Får ingen känsel över det hela för att lite luta på vingen måste man trycka den helt och hållet åt sidan! Och hur ska man göra så att det både går att använda tangent knappar för flaps och hjul osv... det gåt ju inte att göra något sånt medan man använder joysticken! [8][8][8]
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Tänk bara på att LO:MAC drar FPS som rackarns, minimum för att det ska flyta något är med ett ATI Radeon 9700 grafikkort samt massvis med minne.
Inte så konstigt att den låser sig... Tänk på att LO:MAC är ett komplicerat spel, där man inte kan sitta med ett Nvidia G-kraft 4 och säga att det flyter fint... Men LO:MAC är bäst i klassen om inte annat... UPS kom med mitt packet för några dagar sedan ![]() --- Borttagen på Rekommendation av Administratör - Cj |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående Lock On: Modern AirCombat | Kvarne | Off-topic | 4 | 2005-01-10 19:55 |
Combat flight simulator problem... | Olaf Lindström | Off-topic | 5 | 2003-12-31 13:18 |