![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
JAg undrar när den kommer börja säljas här i sverige?
Mvh powerwin87 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Imorgon börjar den svenska versionen säljas på Hjulmarknaden i Stockholm.
Man kommer även senare kunna köpa TRS2004 i de butiker som distributören har kontrakt med. (T.ex Åhlens, Siba...) Nu till helgen har STW och svenska distributören ett specialerbjudande. Köp nya TRS2004 och Svenska Tåg 2004 tillsammans och få en komplett samling med allt STW givit ut + nya lok och vagnar som inte finns på nätet ännu. Dessutom får du då allt det nya som TRS2004 har att erbjuda. Ta en titt här - http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7894 ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag skulle behöva lite hjälp med att hitta till julmarknaden ifrån centralstationen jag eliksom ifrån Leksand och e inte särskilt bekant med sthlm.det stod något om nån spårvagn som man kunde åka med.
|
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS2004 är ett j-vla s-k-i-tprogram!!! Ironi :-) | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-24 18:21 |
Svensk addonCD till TRS2004 ! | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 27 | 2003-12-15 11:59 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 18:20 |