![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Dzien dobry Olof!
Var har du lärt dig polska? Nåväl, jag samt många andra gillar flyga världen runt samt med olika flybolag, så det blir lite omväxling. Det e just det bästa med FS, du kan flyga VAR du vill! Som svar på på Viktors fråga så tycker jag absolut inte att de kraven som Johan nämnde räcker!! Dessa kraven e de minsta, o då får du knappt 5 fps alltså ett hackande spel. Vill du ha en fin rinnande flygning på dryga 25 FPS så bör du har följande Minst 1,7GHZ 256RAM samt ett bra grafikkort som ligger minst på 64MB. Spelet ligger nog runt 500-600kr. Jultomten tänkte vara snäll detta år o lägga en fin ny data under julgranen som har en del fina fineser. AMD Athlon XP3000 512 Mb DDR RAM 160GB HD 128Mb GeForce FX5200 (Hoppas detta räcker till TS) ![]() Dock har jag hört att personer med även en så pass kraftfull dator som jag kommer få har haft problem med att få FS2004 o ligga på hyfsade FPS utan hackande. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |