![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En av våra gamla trotjänare i Linköping. Undrar vad det var för nummer på den? Jag tror att vi har cirka 30 bussar av denna typ och borde vara inventarienummer 5401-5428. En gissning är att dom första säljs.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja men vad bra, det nya sättet att spara pengar!
![]() Bara att instalera ATC, gör som på bilprovningen med rullar så är det bara att gasa *wroom wroom* ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske vore nått att tänka på om dom skulle ha vagnbrist nångång!????
Fast det vore nog inge trevilgt att åka på det viset t.ex. Stockholm-Göteborg?????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
haha...dom såg jag också vid skandiahamnen (2st)...och sen dagen efter (i fredags alltså). Så stod jag och lasta av vid Renova sävedalen...och vad ser jag på den stora bangården. Jo...hmm kanske 13-15 bussar av samma typ..på var sin vagn, som sakta åkte förbi. Det såg ganska roligt ut
![]() Tic |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
De där häckarna är på väg bort. Skönt att bli av med lite skräp. Har aldrig kört sämre bussar. Nu finns det bara 14 Neoplan kvar i Linköping. 7 till försvinner till sommaren. Troligen till Norrköping enligt rykten. De ska ju börja med Biogas i Norrköping oxå.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En Glad(ö) Buss och en Pistvakt | Kvarne | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-17 20:08 |
Buss konst | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 29 | 2003-11-16 01:04 |
Insamling till SL (Swebus) Buss H25 1191 | Kvarne | Off-topic | 17 | 2003-06-19 13:34 |
Svensk Buss | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-11-05 16:37 |