![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hej! Håller på med en Ommålning av en x11a men och vill sedan döpa om loket. men jag vet inte hur man gör har följt anvisningarna på msts-Akuten men det hjälper inte den finns inte i Consist mappen så nu undrar jag hur man gör?
sen har jag en annan fråga hur får gör man öppningsbara dörrar? Mvh Chris |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Chris!
Den finns bara med i consict mappen om du har gjort en consist där din målning är med! En consist kan du läsa på akuten hur du gör! Öppnings bara dörrar går ej att göra om man ej gör själva loket själv i 3D.. Lycka till!! //MVH John |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Inte hur man gör consist!(det är en guide för att sätta ihop olika vagnar etc...) Bild: ![]() MVH: Olaf Lindström. En rekommendation: Åk till strömsnäsbruk! Det var mycket fina Y7 ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilka Rc-loks ommålningar finns ej till msts ännu? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-04-26 18:21 |
Tbis ommålningar nu på trainz.luvr | Tomas | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-01-17 21:28 |
Mina ommålningar snart uppe på DLS !STORA BILDER! | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-01-09 16:34 |
Ommålningar online - BlueX - GreenCargo - Orange | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2002-10-08 17:25 |
Hur gör ja nya ommålningar | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-04 02:15 |