![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
[u]Svar till Mats ang Running Number.</u>
Jo piccarails instruktioner har jag utgått ifrån. Jag har läst dem många ggr, men inte kommit på att jag har avvikit från instruktionerna. Men vem vet - ska nog kolla en gång till. [u]Svar till Lars ang Z 49:an.</u> Jo jag hade tänkt mig att den skulle vara komplett med ljud och inredning = det kommer att ta tid. Yttre bilder har jag. Saknar inredning och ljud, men det är långt kvar dit. [u]Svar till Blappe.</u> Jag har inte tänkt speciellt på att släppa nånting jag har gjort. Men jag kan tänka mig att om önskemålet finns, kan jag släppa det över en ordnad organisation tex stw eller svenska 3D-tåg. Själv orkar jag just nu inte lägga upp det på någon sida eftersom det är arbete nog att skapa objekten. Kyrkan behöver dock pysslas till på några enstaka detaljer. Taket är dagens (inte skiffertaket från 1945) så jag måste ha tag på en tydlig bild från den tiden först (suddiga bilder finns många). [u]Svar till Fredrik.</u> Det bär mig emot att sätta engine till 1 men jag skall testa det i alla fall. Tack för ert engagemang killar. /Thommy |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 22:33 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |