![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
STW-member
|
![]() Citat:
Jag mötte upp mot din ironi med min ironi. Kanske blev det en dålig mix? ![]() ![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
När Regina först kom gillade jag inte utseende direkt men jag tycker att X-trafiks Reginor (med röd front) och Västtrafiks gula Reginor är rätt fina nu. Intino är ganska okej den med.
X40 kanske man kan lära sig att "tycka om" men jag tror att en annan färg på den skulle pigga upp. Linx målningen kanske skulle göra susen... ___________________________________ Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
X40 är det fulaste som nånsim rullat på de svenska järnvägarna... Tom ET/X31 är snyggare!!
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Tills nu var X31/X32/ET/MFA-FF-MFB/Y2 det fulaste som finns på svenska spår (men designen går ju att förklara eftersom man kan gå mellan tågsätten). Men X40 ser ju fruktansvärd ut!! Fullskalemodellen av X40 som visades för två år sedan är ju mycket snyggare.
/Viktor VD på North European Railroad http://w1.500.telia.com/~u50016605/ ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
Nu finns det lite tre nya, och lite större bilder på X40! Samma ställe, kolla under "Tåg-Nytt" //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker också det ser konstigt ut men på samma gång så ser det ganska häftigt "framtidsaktigt" ut, påminner lite om ett förkortat "snabbtåg".
När Itino kom så tyckte jag den såg gräslig ut men ju mer man ser den desto snyggare blir den. Jag håller med Fredrik "man lär sig" nog att tycka om den, jag kan hålla med om att färgen är vidrig, men vi får inte glömma att det är ett provtåg, när det sätts i trafik sä är det nog mera "SJ-likt". MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Första bilerna med nya kameran! [14 bilder] | Pson | Tågbilder | 7 | 2005-03-05 16:08 |
Första bilden | Erik Götborg | Off-topic | 8 | 2005-01-29 19:41 |
Kullavik. Min Första Rutt | kaiser | Landskapsdesign - Trainz | 24 | 2004-03-30 07:58 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |