![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Patchen är färdig, den ska "bara" packas som exe-fil. Så ja hoppas att den snart ska kunna släppas. ![]() Tyvärr så är den på 28 Mb, så ja kan inte hosta den på min hemsida. Annars så skulle de gå att ladda hem den som zip-fil redan nu. ![]() Nytt i rutten KMJ v.3.1 är bland annat: Kilometertavlor[ ![]() Nattbelysning på stationerna. Nya växelmotorer på samtliga växlar, som inte har klot.(stort tack till Micke321 för objekt) Nytt x2000 i nattversion inkl. nattcab. Nya animerade flaggor. Nya Svenska landshövdingehus. Fler nya träd mm. Fler stängsel. Bättre och stabilare mark. En del småfel har rättats till. Hela rutten är nu till 100 % färdig, tror jag.[:I] Nästa gång de dyker upp något nytt angående KMJ, blir framöver, när KMJ v.4 kommer. Men detta tar lång tid, säkert ett halvår, minst. ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |