![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
|
![]()
Big Tasty med plusmeny och två bearneisedip och cola light utan is eller samma som ovan fast QP
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
|
![]()
Big Mac med extra ost och plusmeny + liten cheese. Eller stora menyn med plusmeny och extra ost om man så vill. Fett och bra
![]() ![]() Andreas Rosén VD Swedish Train AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
jag äter Big Mac & Co, men också rätt mycket QP Chese & Co
Den är god! /Av Tobias 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
MAX hamburgare[
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Endast McFlurry och en läsk, allt annat är bleeä. [xx(]
Annars så sticker jag ner på Jetzy vid JET-macken vid övergången. Där får man ju rostad lök till sen är man ju stamkund och kompis med ägaren så gratis påfyllning av drickan![ ![]() MAX i Borlänge är annars ett smakligt alternativ.. /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
|
![]()
Om man har dambesök med blir det lätt QP Cheese & Co. Det är helt klart lättast att äta, inte lika kladdig som Big Tasty lätt blir [
![]() Annars är jag så tråkig att jag föredrar Big Mc & Co. Fast Chicken McNuggets börjar klättra på topplistan [8D] ![]() http://www.swedishtrain.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |